Fietser
In actie voor de Roparun – ik stap op de fiets! ️
Dit jaar ga ik weer de uitdaging aan als fietser voor Roparun. Een sportieve en emotionele tocht waarbij alles draait om één doel: het leven van mensen met kanker draaglijker maken.
Roparun zet zich in voor goede doelen die zorgen voor extra comfort, steun en kwaliteit van leven voor patiënten en hun naasten.Denk aan praktische hulp, ontspanning en momenten van licht in een zware periode – juist dát maakt zo’n groot verschil. Ik fiets deze kilometers niet alleen. Jouw steun maakt het mogelijk. Elke bijdrage, groot of klein, helpt om dit prachtige doel te steunen en geeft mij extra motivatie om door te trappen.
Wil je mij sponsoren en samen met mij het verschil maken?
Alvast heel veel dank voor je bijdrage en betrokkenheid.
Samen op weg voor Roparun!